Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-09-2017, 11:36 door Anoniem

"Aanbieders hebben in het verleden aangegeven dat (vaak uit bekende bronnen) zoveel spam wordt verspreid over het internet dat als zij geen maatregelen zouden nemen de kwaliteit van de internettoegangsdienst zodanig daaronder zou lijden dat sprake is van aantasting van de integriteit van de internettoegangsdienst" "Dan zit je inbox vol met spam." Want een inbox kan je natuurlijk ook een "internettoegangsdienst" noemen. Ik denk nog altijd dat de drijvende kracht achter spamfiltering toch echt de klant moet zijn; als hij zegt "ik wil dat je mijn inkomende mail tegen dit lijstje van spamfilterregels houdt en daarmee mijn inkomende mail filtert", dan is dat prima. Moet de klant dus wel ten alle tijde aan en uit kunnen zetten. Dat scheelt ook gedoe in de wet met wat wel en niet mag. Leg de macht bij de klant en het is af. Volgens de minister gaat het bij het spamverbod om ongevraagde communicatie in het kader van directmarketing. Het traditionele onderscheid is (op USENET) dat van "misbruik van het netwerk" ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha