Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik heb zelf als burger een aantal jaren bij een Nederlandse bibliotheek gewerkt en ik wil een paar opmerkingen plaatsen. 1. De NAW-gegevens van de klant zijn noodzakelijk om eventuele boetes te kunnen declareren. Er zijn genoeg klanten die geen goede betaal-moraal hebben en soms moet dan helaas een deurwaarder worden ingeschakeld. Bij ons gebeurde het dat tientallen brieven per week met de post moest worden meegegeven. 2. Een medewerker die een USB-stick gebruikt om persoonlijke gegevens van klanten mee te nemen om thuis te werken, heeft te maken met onvoldoende werktijd op zijn werk (zo leert de ervaring). Willen ze bij de bibliotheek voorkomen dat medewerkers op eigen houtje thuis-werk organiseren en gegevens kopiëren op een USB-stick, dan moet er voldoende back-officetijd aanwezig zijn, dus dagen dat een bibliotheek gesloten is voor het publiek en het personeel ongestoord achterstanden kan wegwerken. Bij ons was de maandag de hele dag back-officetijd. 3. Een "stevig gesprek" voor wie ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):