Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-10-2017, 11:52 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Heb ik ook gedaan smartmeter geweigerd en het was goed. Drie weken later een brief dat mijn meters zijn afgekeurd en er moeten nieuwe geplaatst worden en 1x raden wat? Het wordt er doorheen geduwd. Riekt naar oplichting. Aangifte doen en een nieuwe domme meter eisen, want dit kan zo natuurlijk niet. Ga eventueel ook consumentenorganisaties erbij betrekken, avrotrosradar, consumentenbond, e.d. Mogen we weten welk netbedrijf hierbij betrokken was? Niet perse. De meters worden steekproefsgewijs gecontroleerd en als de afwijking hiervan buiten wettelijke normen valt moet het energiebedrijf de meters binnen 18 maanden vervangen. Dat is een leuk bedacht excuus, maar het is feitelijk valsheid in geschrifte en fraude/oplichting wanneer ze zoiets doen. Dit gebeurt vaak, vooral als men denkt dat de meterstand te laag is. Het controleren van meters zou steekproefsgewijs met een aselecte steekproef moeten gebeuren. Dat is niet het geval wanneer meters worden geselecteerd. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha