Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Neb Poorten, Je vergelijkt beide situaties, maar dan moet je wel de verschillen ook meenemen in je redenatie. Bij Google was de situatie dat een externe onderzoeker het probleem aan het licht bracht en die alle details met hen deelde, waardoor Google gelijk de betreffende dienst online kon halen en het probleem kon gaan verhelpen. Bij Microsoft was de situatie dat het probleem door eigen medewerkers werd ontdekt, wat betekend dat er geen details voor het bedrijf waren over wie de aanvallers waren en hoe ze te werk zijn gegaan. Ik kon niet vinden dat Microsoft door bleef gaan met de allerergste kwetsbaarheden in de eigen software via deze dienst aan te bieden, wat de mogelijkheid openhoud dat ze de dienst na melding in de gaten hebben gehouden. Dit in de gaten houden kan informatie opleveren over wie de aanvallers waren en hoe ze te werk gaan, wat zeer waardevolle informatie is. En ja, deze redenatie is gebaseerd op de aanname dat er rekening is gehouden met toegang van derde tot de dienst en dat de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):