Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-10-2017, 17:34 door Anoniem

Door Vandy: Door Anoniem: Ik heb zelf het bedrijf gevraagd, die hebben mij de contactgegevens gegeven van de man die de Macbook heeft ingeruild, die heb ik vervolgens opgebeld en gevraagd of hij nog documentatie had, die had hij helaas niet. Ik heb de Macbook wel werkend gezien... Dus het moet mogelijk zijn. De logische weg is om dit bedrijf te vragen de zaken voor je op te lossen; immers hebben zij jou dit produkt verkocht. Mochten ze weigeren dit te doen, dan zou ik als ik jou was aangifte doen van oplichting. Waarbij de politie kan kijken of de apparatuur niet afkomstig is van diefstal. Iedere winkel die te goeder trouw 2e hands apparatuur inkoopt, en doorverkoopt, heeft de verantwoordelijkheid om te zorgen dat dit soort wachtwoorden worden verwijderd *voordat* zij deze apparatuur aan jou aanbieden. Kunnen ze dit zelf niet, dan moeten ze dit maar regelen met de fabrikant. Bij het laatste natuurlijk er vanuitgaand dat zij de apparatuur op eerlijke wijze hebben verkregen, en dus support kunnen krijgen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha