Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-11-2017, 11:37 door Briolet

Door karma4: …Spookfacturen en phising .... nooit van gehoord.… Dit heeft niets met phishing te doen. Dit zijn facturen van goederen die de klant verwacht. Bij een spookfactuur is de klant het geld kwijt. Maar omdat daze facturen van een legitiem account verstuurd zijn, ligt het hier iets lastiger. Mijn rechtsgevoel zegt dat de klant niets te verwijten is en dat dus de galerij voor de schade moet opkomen. Bovenstaand bericht suggereert dat hier specifiek galerijen getarget worden. Ik denk dat dit vertekend omdat het bericht uit een vakblad van de kunstwereld komt. Hen zijn 9 kunstateliers bekend die zo opgelicht zijn. Ik denk dat er nog een veelvoud van dit aantal buiten de kunstwereld op die manier opgelicht is. Ik lees in dat artikel heel wat tips om dit te voorkomen, maar niets over het gebruik van een account dat beter beschermd is dan alleen met een wachtwoord. B.v. bij een mail account van apple mag je de mail alleen versturen vanaf een apparaat dat geregistreerd staat. Bij mail handelingen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha