Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Volgens ING maken inmiddels ruim 3,1 miljoen klanten regelmatig gebruik van de Mobiel Bankieren-app. De iPhone X is sinds vorige week in Nederland verkrijgbaar. Nou, de rijen schenen inderdaad lang te zijn maar het ligt niet in de verwachting dat er 3.1 miljoen mensen 1400 euro voor die telefoon gaan neerleggen. Niet omdat de rij te lang was maar omdat ze het niet hebben. Voor degenen die wel naar huis renden omdat de rij te lang was en dan maar online te kopen, die hebben een heel ingewikkeld probleem dankzij de marketingafdeling van ing Catch 22 Ik wil online een obsceen dure aifoon kopen via ing bankieren. Dan moet ik inloggen met feesaaidiee. Maar die aifoon met feesaaidiee heb ik nog nie want die willik juis kopuh. Dakendusnieieengee De phoeniX is aangekondigd als de foon van de toekomst. Ze is besproken als de nieuwe kleren van de keizer, je koopt iets waarvoor in de toekomst hopelijk allerlei zaken ontwikkeld gaan worden. Maar die zijn er nog niet en zitten er nog niet op. Wel fors neertellen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):