Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-11-2017, 19:48 door Anoniem

Door Ler0y JenKins: Het spijt me jongens, vanwege drukte op de zaak is deze thread een beetje onder mij doorgeschoten :) Het probleem is inmiddels opgelost, ik ben met de officiële aankoopbon naar een Apple dealer geweest en een dag later had ik deze weer terug met het Firmware wachtwoord eraf gehaald. Omdat ik zelf nogal graag bezig ben met klooien had ik gehoopt en ook gedacht goed te zijn voor mijn ervaring om het zelf te proberen. Ik wil jullie natuurlijk bedanken voor jullie inzet en oplossingen. Nogmaals het spijt me dat het dit onder mij door is geschoten. Mijn nieuwe baan had deze week iets teveel inzet van mijn kant nodig gehad... Ik denk ook dat ik deze week een record heb gezet met Hyper-V servers online brengen... Man man man wat een rampendingen. Netjes, antwoorden. Vraagje , wat kostte het nou precies?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha