Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2017, 19:43 door Anoniem

Door Anoniem: Er is helemaal niets egoistisch aan. En responsible disclosure, wanneer een bedrijf niet reageert, is een gewoonte in de security wereld, onder professionals. Wat is je probleem ?Wat is er niet egoistisch aan de aandacht op jezelf vestigen en de potentiele slachtoffers laten stikken door het publiceren van die exploit? Een responsible disclosure gaat niet om een paar minuten je best doen om een kwetsbaarheid bij de leverancier onder de aandacht te brengen en anders maar met veel tam tam full disclosure te gaan dat de dos een enorm probleem is. Dan geeft je geen ene moer om die slachtoffers of het risico van de kwetsbaarheid maar puur om je eigen ego. Een responsible disclosure draait om verantwoordelijkheid, ethiek en het probleem verhelpen. Als dat laatste niet lukt na een beetje moeite van de ontdekker en je vind het probleem ernstig genoeg dan kan je eerst andere moeite doen om het via een andere weg nog proberen op te lossen. Bijvoorbeeld door een grote klant hierbij te betrekken, andere ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha