Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
20171109 DvH & Phissing calls bericht op Security.nl over Microsoft https://www.security.nl/posting/37190/Nederlanders+doelwit+Microsoft+telefoonfraude Phissing calle 'Microsoft' en info over hoe er mee om te gaan bijv FRAUDE HELP DESK Gisteren 8 nov 2017 opnieuw gebeld door microsoft 'technician' of hun 'Techical department' of iets dergelijks. En daarvan melding gemaakt op Mircorsoft Fraude pagina. Zojuist ook Fraude Helpdesk gebeld en op site polite geweest en eenmaal daar tegelijk ook maar gecheckt of bekend is dat je email gestolen is. Half sept 2015 was ik er redelijk ingetrapt ondanks de Engelse taal en het Indiase accent; ik was net aan het upgraden op twee laptops van Windows 8 naar Windows 10 en je kreeg dat in pakketjes toegestuurd. Dat duurde 2 a 3 weken. En in die tijd kwam dat telefoontje... Dat heb ik overigens opgenomen - met de filmfunctie van een fototoestel - , omdat ik het gauw toch wat merkwaardig vond... Ook ík heb lopende het gesprek gevraagd van waar ze belden, maar goed ze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):