Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-11-2017, 12:05 door Anoniem

Door Anoniem: Wat mogelijk zou werken is een val-me-wel-lastig register, bij gehouden door de overheid. Nee. Probeer nou eens iets te verzinnen dat de keuze bij de burger laat in plaats van de overheid ertussen te willen schuiven. De overheid kan best verplichtingen opleggen, zoals "gebruik een nummer uit deze nummerreeks, en zorg dat je caller ID aan staat". Of verzin iets anders, maar laat de keuze bij de burger en geef hem de middelen die keuze te maken. Elk register betekent "geef ons al jullie data en dan maken wij wel uit wat goed is en wat niet". Dat neemt keuze af maar kost wel extra werk, en zorgt dus voor machteloos-makende rompslomp. Zelfs de verplichting van "oh wilde u niet dat we u belden, nou dan moeten we u nu een ergelijk bandje laten aanhoren, moet van de wet meneer" is van dat laken een pak: Boosmakende onzin en hatelijk nutteloos. Zulke onzin voorstellen is danwel burgers haten danwel botweg niet nagedacht hebben. We weten wat een centraal bijgehouden "bel-me-niet" register doet, waarom ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha