Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Hoe ludiek de tekst ook bedoeld is, het wekt de indruk dat het bedrijf geen interesse heeft in een persoonlijke benadering en ze de klanten goedkoop benaderen om de marketing te regelen Je hebt zeker liever een dure, meer persoonlijke benadering. Waarbij die extra kosten aan je worden doorberekend ;) Ik hoor vrijwel nooit wat van de ING, kom er nooit, en kan praktisch alles regelen via internet. Precies. Dat laatste is ook het geval. Èn je ziet een berichtenbox als je bent ingelogd die aangeeft of er iets belangwekkends is wat je moet/wil weten. Dus waarom willen ze je email adres? Alleen voor reclame van een (nieuw) financieel produkt o.i.d. Iets anders kan ik niet verzinnen. En om de oplossing van het raadseltje dat ik aangaf te verklappen: Geen emailadres doorrgeven aan je bank is dus het perfecte filter om spam in naam van je bank in de vorm van phishing moeiteloos te indentificeren. :)
Beschrijf je klacht (Optioneel):