Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2017, 19:08 door Anoniem

Door Anoniem: Ondertussen ben ik weer wat tot rust gekomen,... Wat hier gebeurt kan echt niet. Het resultaat van dit soort dingen kan echt onder geen beding ooit naar buiten gebracht worden. Wat leer ik als kwaadwillend persoon van dit bericht; 1. Als ik mail spoof, moet ik het vanuit het management team doen. 2. De medewerkers klikken lukraak op linkjes. 3. Er heerst onvrede tussen mgmt en medewerkers. 4. Er is totaal geen gevoel voor security intern. Je post op security.nl , en je schrijft die vier punten alsof het grote eyeopeners voor je waren, die misschien voor phishers nieuw zijn ? 1 - like DUH - je wilt dat de ontvanger de mail in alle opzichten als 'belangrijk - moet lezen' ziet. In een zakelijke omgeving is sturen namens management (of PZ) nogal voor de hand liggend. De spam trojans spoofen al jaren hun afzender als de vorige geinfecteerde richting het adresboek van die geinfecteerde. 2 - no shit. Ook heel oud nieuws voor malware makers, en mensen die ook maar een klein beetje security ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha