Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-09-2003, 19:42 door Anoniem

Mijn ervaring in IT land is dat wanneer er problemen zijn het altijd aan een ander ligt. Behalve als je met goede bedrijven/mensen werkt die technisch cq oplossing gericht denken. EN NIET ALLEEN MAAR AAN GELD ! aarg (ooja en hun zogenaamde goeie naam) 1 makkelijk en herkenbaar voorbeeld, ik ga van een persoon uit die weinig to geen kennis heeft: Je internet verbinding thuis ligt eruit. Je hebt nergens aangezeten, maar je komt thuis van je werk en niks werkt. Hulpeloos als je bent bel je de ISP op. je meld dat ze even na moeten kijken of er wat loos is met hun systemen/verbindingen want jij hebt nergens aangezeten, maar je internet verbinding is weg. 9 van de 10 keer is (nouja was, want het gaat al beter tegenwoordig volgens mij) de helpdesk ze lijstje aan het aflopen waarin alle mogelijkheden staan opgesomd wat er bij jou thuis niet meer klopt. Je wilt het een poging geven, want je wilt geen flater slaan door keihard te roepen dat jij al weet dat het aan hun kant fout gaat (misschien ligt toch net je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha