Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-12-2017, 12:24 door [Account Verwijderd]

redactioneel artikel...Deze laadpassen bevatten een nummer dat de laadpal gebruikt om de klant te identificeren. Het nummer is echter openbaar en kan zo vaak als mogelijk worden gekopieerd.... en: http://www.ccc.de/en/updates/2017/e-motor...Charging network providers that issue these cards have refused to fix the security problems, despite being given several months pre-warning.... Na dertig jaar elektronisch betalen mag je toch verwachten dat er zoveel expertise is op het gebied van veiligheid dat dergelijk oeverloos gekluns niet keer voorkomt. En dan lees je toch... ...dat zulke absurde fouten niet slechts nog steeds voorkomen maar dat de verantwoordelijken ook nog te laks zijn om - na erop te zijn geattendeerd -maatregelen te treffen i.p.v. voor zak zout te blijven zitten. Het is om totaal sprakeloos van te worden! Feitelijk zouden hier straffen op moeten komen te staan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha