Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: En bij online kopen en betalen met iDeal dan ? Ik kan me voorstellen dat Mitnick niet in de eerste plaats aan de Nederlandse situatie denkt. Ik overzie niet hoe ver de rest van de wereld tegenwoordig precies is, maar ik weet wel dat Nederlandse banken al volop met digipassen en dergelijke in de weer waren toen het in de VS nog vanzelfsprekend was dat je niet door zoiets gebruikersonvriendelijks gehinderd moest worden als je in een Thais internetcafé op vakantie je bankzaken wilde regelen (en ja, ik heb destijds met Amerikanen gepraat, inclusief automatiseerders die voor banken werkten, die dat zo belangrijk vonden dat ze compleet blind waren voor de risico's daarvan). In de Nederlandse gedachtengang zit nu eenmaal dat je heel hard je best doet om een *gebruiker* te herkennen, en daarna alles wat dat account blindelings en voor risico van de accounthouder doorvoert . Dat staat ook zo in alle gebruikersvoorwaarden . Historisch zijn de Amerikanen eraan gewend dat authenticatie ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):