Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@karma 4, Beste karma 4, Maar als je als grote cloudprovider organisatie toch net zo'n ransomeware incident achter de rug hebt, dan moet dat toch aanleiding zijn om je beveiligingsschema's nog eens onder de loep te nemen? Of vindt jij het normaal om verder te gaan met "business as usual" en net te doen alsof je neus bloedt en dan op naar het volgende incident dus? Of schuiven ze alles af op Amazon, die de boel maar veilig draaiend moet houden? Of wijzen de vingers van de CDN's naar elkaar? Ik vind zo'n houding onbegrijpelijk, maar wie ben ik? Ik ben maar slechts een onbeduidend ethisch geïnspireerd iemand met wat relevante kennis, die niet snapt dat zoiets gewoon getolereerd wordt. Is dat omdat er zo weinig zijn, die eens even heel duidelijk naar de stand van zaken (kunnen) kijken op de website infrastructuur of interesseert het degene(n) met de diepste zakken en het minste verstand van zaken eigenlijk geen zier? Graag jouw visie op een en ander en hoe kan zo'n cultuur doorbroken worden? We hebben er ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):