Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-01-2018, 10:34 door Anoniem

Klanten die de app niet kunnen gebruiken, bevestigen hun opdrachten voorlopig nog met een TAN-code. Eind 2018 komt ING voor deze klanten met een alternatief. Er zijn mensen die geen smartphone hebben en die ook niet willen. Ik ben daar een van, maar zal hier geen last van hebben omdat ik al lang en breed bij ING weg ben. Mobieltjes voor ouderen zijn groot en luid uitgevallen versies van simpele, ouderwetse mobieltjes met zo min mogelijk toeters en bellen. Er zijn inderdaad groepen die niet op een app over gaan stappen. Ik ben benieuwd wat het alternatief zal blijken te zijn, en vind het teleurstellend dat ING dat niet al kan zeggen. Dat klinkt alsof ze pas in een laat stadium op het idee zijn gekomen dat niet de hele mensheid net zo enthousiast is over de smartphone als zij zelf en nog bezig zijn te bedenken wat ze daar eigenlijk mee aanmoeten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha