Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-01-2018, 13:18 door Wim ten Brink

Dat gaat vervelend worden voor mijn 75 jarige moeder. Zij werkt nog met TAN codes en wil niets weten van mobiele apps of mobiele telefoons. Ze heeft wel een mobieltje maar da's alleen omdat daar een alarmknop op zit die ze kan gebruiken als ze in de problemen zit. En om mee te bellen, natuurlijk. Dat ding kan ook SMS berichten ontvangen maar daar kan ze niet mee om gaan en om haar dat nog aan te leren na de CVA die ze heeft gehad? Helaas vergeet ze dat weer snel, ook al is ze mentaal nog prima in orde. Dat betekent dus dat mijn moeder straks niet meer haar eigen bankrekening kan beheren. En wie moet haar dat gaan uitleggen? Ik dus! Ja, het is wel een verbetering in het algemeen maar er zijn nog steeds mensen, zoals mijn moeder, die deze overgang niet kunnen maken... Jammer als die in de kou komen te staan...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha