Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Toen TAN codes op papier werden verstrekt, toen had je nog geen gebruikersnaam/wachtwoord, of een internetbankier omgeving....... Jawel. De Postbank heeft Girotel (electronisch thuisbankieren) bedacht. Dat werkte via de telefoonlijn. Toen werden ook TAN codes op papier verstrekt, en dat gebeurt nu via Internet nog. Je krijgt nu steeds een nieuwe TAN lijst als de oude bijna op is. Daarop bezuinigen is een uitermate dom plan, want de kosten zijn minder dan een euro per jaar voor de meeste rekeninghouders. Als je mensen wilt voorzien van een apparaat is dat veel duurder. Kennelijk is de tactiek mensen bang te maken en op te jagen om onveilig via een mobieltje te gaan bankieren, zodat er zo weinig mogelijk TAN gebruikers overblijven. Dat zou dan minder kosten dan minder dan per post verzenden. Daar geloof ik niets van. Als ze dat gaan doen adviseer ik om over te stappen naar een bank waar ze wel verstand hebben van beveiliging, bijvoorbeeld een bank met een "calculator" als two-factor. Sowieso is ING een bank ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):