Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-01-2018, 19:20 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Als ik verplicht wordt voor met de GSM of mobiel te bevestigen, ga ik weg bij ING en zoek ik een ander bank bv Regiobank waar ik anders kan bevestigen. Weer een klant weg bij ING terwijl ik mijn hele leven al bij hun zit , hoe ga je met klanten om. Is dit klant vriendelijk? Bij mij precies hetzelfde, zit ook mijn hele leven al bij 'Rijkspostspaarbank, 'de Postgiro', 'Postbank en nu dus 'ING'(die laatste verandering hab ik eihgenlijk helmaal niet leuk gevonden, vooral met al dat idiote 'oranje'). Ik ga terdege onderzoeken wat voor autorisatiemethodes ze bij de diverse banken gebruiken en gadan de grote stap wagen. Misschien wel eerder dan einde dit jaar. betekent alleen dat ik alle automatische betalingen zal moeten 'omleiden' naar de nieuwe bank en dat zijn er tegenwoordig best wel veel. Ook bij mij geldt: dag ING, leuk dat er was maar nu ga je te ver! (En voor rentes op spaarrekeningen hoef je daar al helemaal niet meer te blijven...) Helemaal mee eens, bovenstaande had ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha