Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
... Er ontbreekt degelijk onderzoek, laat staan dat er zeer uitgebreid onderzoek bestaat dat je nodig hebt om als expert meer dan heel algemene conclusies te trekken die dus niet kunnen omdat er simpel weg vele variaties zijn. Er zijn vele variaties en de dame in kwestie had dus best ergens een punt dat je net zo goed kan aannemen dat bankieren op een onveilige smartfone niet veilig is. Het is in ieder geval tegen de algemene policy van alle Nederlandse banken : de software is niet up to date en dat wordt wel gevraagd. Dit is dus een welles nietes spel gebaseerd op aannamen en redeneringen daaromtrent en niet op basis van kennis van uitgebreide vergelijkingen en tests. Die zijn er niet. .... Wat we wel weten is dat een APP maken voor de smartphone hip is. "de klanten vragen er om". Bij de eerste versies had ING de encryptie in het http deel per ongeluk vergeten (ca 2012). Dat kwam pas na onafhankelijk onderzoek boven water. Die verwijzingen (universitair) zijn inmiddels niet meer te vinden. Het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):