Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2018, 11:35 door Anoniem

Door Anoniem: Het is trouwens helemaal niet relevant dat met kennis van zaken dit veel beter ingericht en afgehandeld had kunnen worden. Dat is niet helemaal waar. Zie benee. Waar het hier om gaat is dat die medewerker niet in haar recht stond door dat wachtwoord te weigeren aan mensen die geen idee hebben hoe ze zonder dat wachtwoord die laptop bruikbaar kunnen maken voor haar opvolger. Op grond van missende uitleg, want "niet voldoende onderbouwd" dat het Administrator-account ervoor is om nieuwe accounts aan te maken. Dat impliceert dat met voldoende onderbouwing ze wel in haar recht had kunnen staan. Dit gaat erover dat ze iets in bruikleen had en het niet in een bruikbare staat teruggaf. Bij het beoordelen van wat bruikbaar is gaat het niet om wat technisch mogelijk is maar om wat de betrokkenen kunnen. De betrokkenen hadden wellicht het probleem kunnen reduceren tot een geldkwestie door iemand in te huren die danwel het wachtwoord had kunnen resetten, danwel een nieuw account had kunnen aanmaken. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha