Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je hebt ook enige idee, hoe complex dit is om in te richten vanuit de techniek? Is dat nou het niveau van ICT vandaag de dag, klagen over dat werk complex is ? Natuurlijk is ICT werk soms complex. Kan je dat niet aan; zoek ander werk. Gut, in plaats van thuisnerds opeeens wannabe managers hier . Geen benul, wel grote bek dat iets maar even moet. Natuurlijk tussendoor. In verhouding tot de use case (incidentele nieuwsbrief naar enkele tientallen mensen) is de feature erg veel werk. En _natuurlijk_ kun je het niet globaal maken, want het is op de afdeling wel heel normaal om Cc te gebruiken als je een paar mensen in de loop wilt houden. Dus moet de 'geen Cc' feature alleen werken voor de nieuwsbrief. Altijd goed herkenbaar dat het 'de' nieuwsbrief is. Maar jij als manager gaat voor deze vraag natuurlijk zonder problemen een vrij seniore IT engineer een week of twee aan het werk zetten . Er zijn vast geen andere prioriteiten, en je hebt vast genoeg budget . Tenminste - als het te bouwen is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):