Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-12-2003, 12:09 door Anoniem

Ik huurde wel eens een auto voor 1 dag bij SIXT. Aan het eind van de dag breng ik de autoe terug, wordt 'ie nagekeken en krijg ik een ondertekend form. waarin staat dat eea correct ingeleverd is. Einde van de dienstverlening, dacht ik.. Blijkt dat ze, voordat je het contract op je scherm hebt staan en accoord gaat met de overeenkomt er inmiddels EURO 250 op je creditcard gereserveerd is. Die blijft zo een maandje staan, in tegenstelling tot wat er in hun eigen algemene voorwaarden staat. Als je maar enkele 1000den euro's bestedingsruimte op je card hebt, staat 'ie zo vol met reserveringen en kunt je er niets meer mee doen. Probeer je dat toch sta je voor je het weet blacklisted. Ik wilde het er niet bij laten zitten en heb Interpay gevraagd om een overzicht van alle reserveringen en wanneer die opgeheven zijn. Interpay werkt hier niet aan mee omdat "er geheime codes in het overzicht staan" (volgens ene Marjolein van der Ven van Interpay). Als consument vang je bot. Conclusies: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha