Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-12-2003, 14:13 door Anoniem

Jij hebt er niet voor gestuurd en het is niet jouw baan. De systeembeheerder moet natuurlijk weten wat te doen in zo'n situatie De belangrijkste informatie voor een definitieve conclusie ontbreekt, namelijk wat er daadwerkelijk gebeurd is, dus ik trek ook geen conclusies in die zin. Elke handeling is een afweging van de factoren van dat moment. Mogelijk komen de beheerders tot de conclusie dat het beter had gekund. Ik neem aan dat ze liever niet hun systemen hadden afgezet. Dat is iets wat ik zelf in elk geval altijd probeer te vermijden. Overigens ben ik tot twee maanden geleden systeembeheerder geweest en ik ben niet van functie veranderd wegens slecht functioneren. Mijn netwerk heb ik ook nooit drastisch hoeven down brengen. Dat komt ook omdat ik tot nog toe geen zware aanvallen heb gehad op een netwerk onder mijn beheer. Of dat allemaal wijsheid of ook een dosis geluk is geweest kan ik niet zeggen. Verder ben ik bezig (nog) meer kennis op te doen over netwerkbeveiliging.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha