Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Want als bedrijven kunnen besluiten de pixel te verwijderen, hebben ze hem ook toegevoegd, toch?Toegevoegd, laten toevoegen, het is maar hoe je het bekijkt. Verantwoordelijkheid en bewustzijn zijn beperkt als er veel belangen spelen. De PR wil bijvoorbeeld graag engagement om het bedrijf te promoten en wil maximaal resultaat. Dus zit het bedrijf op Facebook, willen het hele adresbestand aan Facebook koppelen voor betere customer experience en willen ze resultaat zien wat beter kan met tracking op de website. De security verantwoordelijke lichten ze niet in omdat PR het risico niet kent of niet belangrijk genoeg is, of de security verantwoordelijke weet er wel van maar doet er niets tegen of kan er niets tegen doen omdat de rest van het bedrijf het niet wil. Of ze huren een externe deskundige in om de website te verbeteren en er worden wat plugins aan de website toegevoegd die tracking ingebouwd hebben. De externe deskundige kijkt daar niet naar en is van mening dat de opdrachtgever zelf maar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):