Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Factuurtje versus bijvoorbeeld de energieleveranciermails Een energieleverancier verstuurt in de emailcorrespondentie veel meer dan wat in zo'n factuurtje staat. Via twee mails te verkrijgen gegevens: - Volledig Klantnummer (altijd) - Volledig Contractrekening nummer (afhankelijk van onderwerp) - Telwerknummers per aansluiting (afhankelijk van onderwerp) - Volledige Naam (volledig in de onderwerpregel nog wel, met regelmaat) - Volledig Adres (altijd) - Volledig bankrekeningnummer (kan voorkomen) - Opnamenummer (kan voorkomen) Met het in bezit hebben van bovenstaande gegevens (en het weten van een geboortedatum van iemand, die trek je wel van social media) heb je voor de volle 100% garantie om telefonisch alles per telefoon te wijzigen bij die leverancier. En niet alleen dat, uit dat gesprek trek je desgewenst met gemak nog wat extra account gegevens die die leverancier heeft/zou kunnen hebben. Vervolgens heb je voldoende informatie om op de volgende plek aan de telefoon te hangen (you name it, succes ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):