Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-01-2004, 13:47 door Anoniem

1-4 ok 5 customer satisfaction? Een klant van een anti-virus bedrijf zal deze term nooit gebruiken. Dit is dus niet bekeken vanuit de kant van de gebruiker. 6 managability hoort bij nr. 3 Laten me raden... Stuk is geschreven door Amerikaan Chris Belthoff, de zelfbenoemde "beveiligingspecialist" die beter omschreven kan worden als pr man/marketeer. Ik heb het toch maar even doorgebladerd. Voorbeeldje: Total size of virus updates released. Bij Sophos worden alleen IDE's meegerekend en niet de maandelijkse, grote updates. IDE updates bevatten lang niet alle updates. De meeste malware wordt in de maandelijkse vdl's opgenomen. Die maandelijkse updates worden bovendien altijd geleverd met het hele programma. Het niet meetellen van de maandelijkse updates en de omvang van de maandelijkse programmavervanging is misleiding op twee punten. Sophos zou uit deze vergelijking veruit als slechtste moeten komen, de andere anti-virus producten hebben geen maandelijkse vervanging van het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha