Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-04-2018, 08:27 door karma4

Door Anoniem: Nee. Dit zijn doelbewuste keuzes en doelbewuste requirements, puur gericht om de klant nog beter te kunnen profileren, met als gevolg nog beter in staat zijn te adverteren en dus meer geld binnen te harken. De bedrijven verzekeraars zijn er niet op uit om de klant beter te profileren. Het eerste is een goed werkende site. Best practices en de trackers. (Uitbesteding) Vaak weten bedrijven niet eens dat een bepaalde oplossing zoals Facebook er op bepaalde gebieden met de pet naar gooit. Een manager wil iets (klantgerichte communicatie), en bekijkt vervolgens naar de oplossingen en enkele randvoorwaarden. .... Ook bedrijven weten niet altijd hoe andere bedrijven met hun data om gaan. De site van de verzekeraar wordt uitbesteed, dan krijg je inderdaad die insteek. Dat er en externe tracker extern bedrijf doelbewust op gegevens aast is wat anders dan dat die verzekeraar daar mee bezig gaat. Ze hebben een bepaalde onderzoeksplicht en bij Facebook kun je op je klompen aanvoelen dat er iets ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha