Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-04-2018, 11:25 door Anoniem

Door karma4: Door Anoniem: Nee. Dit zijn doelbewuste keuzes en doelbewuste requirements, puur gericht om de klant nog beter te kunnen profileren, met als gevolg nog beter in staat zijn te adverteren en dus meer geld binnen te harken. De bedrijven verzekeraars zijn er niet op uit om de klant beter te profileren. Het eerste is een goed werkende site. Best practices en de trackers. (Uitbesteding) Dan zullen we het hier oneens over blijven ben ik bang (ik ben de anoniem van 12-04-2018 waar je op reageerde). Ik heb zelf jarenlang bij een verzekeraar gewerkt en intensief samengewerkt met de MarCom en Web/ Webcare afdelingen, en het kunnen volgen van de klant was daar wel degelijk een requirement. Zo werd via scripts echt van alles bijgehouden, en werd via externe dataleveranciers informatie gekocht om het klantbeeld "te verrijken", zoals dat zo mooi werd genoemd. Daarbij kun je b.v. denken aan demografische data, zodat mensen die in een kinderrijke buurt woonden reclames kregen voorgeschoteld die te maken hadden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha