Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-04-2018, 13:55 door karma4

Door Anoniem: Dan zullen we het hier oneens over blijven ben ik bang (ik ben de anoniem van 12-04-2018 waar je op reageerde). Ik heb zelf jarenlang bij een verzekeraar gewerkt en intensief samengewerkt met de MarCom en Web/ Webcare afdelingen, en het kunnen volgen van de klant was daar wel degelijk een requirement. .... De insteek was of het via de trackers van Google/Facebook de tracking gebeurt. Daar zit dat verschil .... Je moet als verzekeraar de boel niet door externe partijen laten tracken. Tja ook die jarenlange ervaring met financials en op het raakvlak van marketing BI Actuariaat Legal accountancy nara de ICT. Laten inloggen (klantnummer) en dan zelf tracken is gewoon. Inkopen geodata met verrrijking van gegevens de afdelingen dwingen om zachte (waarom zegt u op?) in te vullen. https://www.stichtingcis.nl/ BKR RDW KVK en van alles voorbij zien komen. Ooit was de bromfietsverzekering de binnenkomer om de rest er aan te koppelen. Nee die bromfietsverzekering bracht niets op de rest er na des te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha