Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Gestoorde misvatting die blijvend opgeld doet Het is een heel verschil met iets als: "ïk ben het niet eens met ..." en geen behoorlijke alternatieven kunnen aangeven. 'Slimme' maar totaal achterlijke frame waar je pricipieel niet in moet trappen. Omdat het een lulargument is. Want wat er eigenlijk beweerd wordt is dit : Als jij geen oplossing hebt voor een complex probleem is elk achterlijk voorstel oke en moet je je smoel houden. Ideaal argument om overal dus je gelijk te halen zolang je maar de eerste bent die wat doet en roept. Vertalen we dat even naar de alledaagse praktijk in een werkomgeving, zou een baas dergelijk gedrag en dergelijke argumenten pikken? Als ie slim is niet. Maar helaas is het in de ict zo dat bazen niet altijd evenveel verstand hebben van de materie en dus inderdaad dit soort idoten met dit soort argumentaties laten wegkomen. Daarom gaat er ook zoveel mis in die ict, slechte oplossingen gaan altijd boven geen (directe) oplossing. Scheiden! : kritiek hebben op ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):