Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-04-2018, 20:31 door Anoniem

Door Anoniem: Door Spiff: Ik ontving diezelfde mail gericht aan de door mij gekozen MijnOverheid contact-naam/alias. Van TS: De email was exact zoals aangehaald, dus zonder naam/alias in de aanhef omdat deze niet bij MijnOverheid is ingevuld (is optioneel). Zo kun je ze precies laten zeggen wat ze van je vinden. Wel zo transparant. Waar ik mij aan stoorde is hoe laconiek Mijnoverheid met zijn slappe "excuses" kennelijk alle verantwoordelijkheid van zich afschuift. De gevolgen van gemiste berichten kunnen inderdaad desastreus zijn zoals hierboven in enkele reacties al terecht is opgemerkt. Wat je nodig hebt in zo'n geval is een harde garantie dat alle termijnen met die vier weken opgeschoven worden, in het voordeel van de burger. Maargoed, de houding is duidelijk "niet ons probleem, burger" of "andere afdeling, burger", waarmee hun gefaal jouw probleem wordt. Dat is een probleem. Dat was altijd al een probleem maar is het nu helemaal. En is precies waarom zowel "data delen" als "digitale integratie" ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha