Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Zoveel domheid van deze bank moet ik even verwerken... Net zoals je reactie? Door Anoniem: Geblaat hier tegen topicstarter is onrechtvaardig. ING is de boosdoener: ze zouden duidelijker moeten communiceren door te vermelden hoe het zit met de TAN-codes. Dat hoort een bank zélf te vermelden en daar hoor je niet om te moeten zoeken. Ze hadden beter kunnen communiceren. Maar nergens wordt gesproken dat er ingelogd met alleen een userid/password en of tan codes. "Met iDIN kunt u zich bij steeds meer websites veilig en op dezelfde manier identificeren. U gebruikt namelijk de inlogmethode van Mijn ING." [quote[En ik geeft topicstarter helemaal gelijk dat hij niet meteen aanneemt wat een forum zegt. Normaal werken we liever met feiten. En de informatie is heel gemakkelijk te vinden op de ING site. Dus TS begint liever te blaten, terwijl de informatie binnen seconden te vinden is op de website van de ING bank.
Beschrijf je klacht (Optioneel):