Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-05-2018, 21:19 door Anoniem

"De ontwikkeling bij de apotheken bevestigt het belang dat apothekers zien in de opt-in van hun patiënten. En de inspanning die zij leveren om relevante volumes te realiseren. Mijn ervaring is dat medewerkers van apotheken hun klanten tussen alle vragen door even vragen of ze de gegevens in het systeem mogen zetten. Ze leveren dan geen goede introductie, geven geen verdere uitleg tenzij de klant er om vraagt en al snel is het vinkje omgezet van nee in ja. Nergens een expliciete toestemming, nergens een handtekening, nergens een bevestiging. Een mondelinge overval en je zit in het systeem. Een aanzienlijk deel van de klanten komt ook nog eens op regelmatige basis langs en kan dus meerdere keren de vraag krijgen zolang het vinkje op nee staat. En dan vaak ook nog in een ruimte waar iedereen kan meeluisteren en als je pech hebt staat er een rij mensen achter je die hopen dat jij ook een beetje snel je boodschappen komt ophalen. Huisartsen vragen nog minder vaak hun patiënten om toestemming" Een huistarts is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha