Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-05-2018, 21:09 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb ze vorig jaar al schriftelijk 'verzocht' om dit niet te doen. Ze houden zich niet aan de voorwaarden van iDeal, ik zal iDeal eens benaderen. Er is vooraf geen toestemming gevraagd. De mail is platte email. Tot overmaat van ramp wordt er niet rechtstreeks aan ONVZ betaald maar aan een derde partij (epic fail). Als je die voorwaarden bekijkt zie je dat het niet nodig is om jou toestemming te vragen, het is alleen nodig aan jou mede te delen dat het betalen op deze manier gaat gebeuren. Je kunt het daar niet mee eens zijn maar wat dan de vervolgstappen worden zal er vanaf hangen wat voor product het om gaat. Je ziet bijvoorbeeld wel dat verzekeraars budgetpolissen aanbieden (om bovenaan te komen bij prijs vergelijkings sites) waarbij in dat geval jouw opties beperkt zijn. Kies je een iets duurder product dan kan er ineens veel meer. Dat kan bijvoorbeeld ook gaan over het sturen van papieren polissen of rekeningen per post, waarbij dit bij de goedkoopste versie dan alleen per mail of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha