Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dat zou kunnen maar ik herken dit verhaal wel. Het is ronduit belachelijk dat KPN je de instellingen niet eens laat aanpassen, zoals DNS en je DHCP scope. Neem je het zakelijk dan kan het allemaal wel, dus het is niet een kwestie van niet kunnen. Gelukkig kan je met een beetje kunst en vliegwerk je eigen router aansluiten.... Dat is niet belachelijk, dat is de dienst die je afneemt: een managed internet connectie voor consumenten. KPN regelt het voor je. Dat is voor de meeste mensen PRIMA. Dingen als DNS of DHCP aanpassen moet een consument niet willen. Dat ze ook je WiFi wachtwoord resetten dat vind ik WEL slecht, dat is iets wat je zelf moet kunnen kiezen. Het zou beter zijn als ze dat soort instellingen overhevelen naar een internet portal ("mijn internet aansluiting") en die instellingen van hun kant in je router zetten. Dan hoef je er zelf niet meer in en werkt alles goed op de door KPN gedefinieerde wijze. Wil je dit allemaal niet, kies dan een ander abonnement. XS4ALL ofzo. Dan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):