Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Gelukkig een inhoudelijke discussie, maar eens ben ik het niet met je: - Als de implementatie gelukt is (ofwel de app draait) dan is het wel degelijk eenvoudiger: de gebruiker hoef dan helemaal niets meer te doen om post te ontvangen, het valt gewoon in zijn eigen postvak. Jij ging toch vroeger ook niet elke dag naar het postkantoor om te kijken of er post voor je was? Post moet naar je toe komen, dat moet je anno 2018 niet handmatig gaan ophalen. E-mail is juist wel heel geschikt. Ja 1 e-mail kan niet aankomen maar een berichtenbox die eruit ligt raakt veel meer mensen en als de mailspooler naar je berichtenbox crasht ben je nog veel meer berichten kwijt. - Waarom kun je niet bij het geautomatiseerd verzenden een SMTP relay bouwen die voordat de mail het bedrijf verlaat deze met een pipe door pgp haalt en dus transparant de beveiligingslaag toevoegd? Of een frontend/module gebruiken die s/mime ondersteund? - Binnen het bedrijf hoef jij als medewerker niets te installeren, dat doet systeembeheer, die ook ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):