Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-05-2018, 15:10 door Anoniem

Techniek is nu eenmaal je uitgangspunt, de techniek is er en werkt op een bepaalde manier, daar zul je het mee moeten doen of het roer moet fundamenteel om. Je kan gebruikers niet gaan vragen wat ze willen omdat ze het zelf niet eens weten. Misschien dat een laag van kunstmatige intelegentie ooit realtime de vertaalslag gaat maken wat een gebruiker wil bereiken en de AI die de beste techniek daarvoor kiest, maar zover is het nog niet. Ik snap je punt, maar snap ook mijn punt: post moet naar je toe komen en daarmee jouw eigendom worden. Jij wil controle over alles hebben en daarom vindt je een berichtenbox belangrijk, maar het is juist niet wenselijk; die controle die jij wil omdat het de ontvanger is een zwakke en benadeelde positie dwingt. Bovendien als een notificatiemail niet aankomt en je klant mist het bericht in zijn/jouw box en het verjaard, waar is dan je garantie... En "controle over de mailbox" van je externe relaties, vindt je dat zelf ook niet een beetje griezelig...? Any device any location kan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha