Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2018, 08:22 door Anoniem

Ik ben geen deskundige, hooguit ervaring deskundige en zie dat in alle topics briefpost als betrouwbaar gezien wordt. Bij gefrankeerd versturen is de bezorgdienst niet verantwoordelijk voor de bezorging en heeft de ontvanger geen recht op ontvangst. Volgens de wet is de verzender verantwoordelijk voor de bezorging, etc. In de praktijk is dat niet zo. Mijn ervaring is dan ook dat geld, kosten, etc. voor het bedrijfsleven, overheid en justitie boven privacy gaat anders had men de gegevens wel beveiligd evt. aangetekend verstuurd. Doordat jarenlang de voor mij bedoelde post voor het grootste gedeelte verdween en bij een voor mij onbekend persoon terecht is gekomen zijn er namelijk grote problemen ontstaan. Je verliest dan behalve privacy ook al je rechten, kunt op een gegeven ogenblik geen gebruik meer maken van internet bankieren omdat de nieuwe Digi code alleen per brief verstuurd kan worden, etc. Anderen hebben wel geld van de rekening kunnen afschrijven, etc. Nu ik sinds februari wel de voor mij bedoelde ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha