Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2018, 13:02 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Niet in de trant van "vroeger was alles beter". Maar vroeger werd er altijd een naam validatie gedaan. Klopte de naam niet bij het bankrekeningnummer, dan werd het bedrag niet gestort. What changed? Vroeger ?, hoeveel vroeger ? Wat is er veranderd. Misschien de jacht naar meer geld door o.a. "onnodig" personeel eruit te zetten. Een paar jaar geleden kreeg ik bij de ING nog een melding als de combinatie rekeningnummer - naam niet klopte, ze gaven dan de optie om de juiste naam te kiezen. Nog niet zo heel gek lang geleden. Ze zijn er van af gestapt omdat het fraude gevoelig was en ook voor onbedoelde zaken gebruikt kon worden. Je kon immers checken van wie een rekeningnummer was etc. ook als iemand je zijn/haar rekening niet wilde geven zonder geld over te maken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha