Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Grappig, of eigenlijk niet. Ik heb geen FB account en ik kreeg via een kennis een screenshot toegestuurd dat mijn naam in verband wordt gebracht met allerlei oplichtingspraktijken waar ik helemaal geen weet van heb. Ik werk voor een non-profit stichting en we kirjgen weleens mensen die na 6 maanden hun giften ineens gaan terug eisen omdat de uiteindelijke oplossing voor een doel ze niet helemaal aanstaat of, bij lopende doelen, dat er op faecesboek ineens iemand gaat zeggen dat het een scam is. Nu heb ik, als niet Facebook gebruiker, een klacht bij Facebook hierover ingediend inclusief de url en screenshot. Krijg ik als antwoord dat ze alleen maar iets kunnen doen als ik met een e-mail adres reageer dat gerelateerd is aan degene die het abuse uitvoert. Tja, dat proces is van een paar dagen geleden dus die idioterie gaan ze vast niet laten vallen omdat ze GDPR ze daartoe zal gaan dwingen. Mocht iemand nog tips hebben hoe ik dergelijke vormen van abuse kan beteugelen dan graag.
Beschrijf je klacht (Optioneel):