Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-06-2018, 13:47 door Bitwiper

Door Anoniem: Beste Witpiper, In reactie op HTTPS,ik probeerde ook bij mijnbelastingdienst .nl in te loggen. Kreeg géén beveiligde verbinding,het slotje bleef uit.Wat mag dit betekenen? vr.gr.a.j. Inloggen op mijn.belastingdienst.nl doe je het beste vanuit de algemene site van de belastingdienst, dus https://www.belastingdienst.nl/. Daar moet je al controleren of je een slotje ziet. Met Microsoft Edge op de PC die ik nu gebruik (met Windows 10) duurde het overigens even voordat het slotje verscheen, ik heb geen idee waarom (zelf gebruik ik bijna altijd Firefox als webbrowser). Als je daar al geen slotje krijgt, is er iets goed mis. Dat probleem moet je eerst oplossen. Als je vervolgens rechtsboven op "Inloggen" klikt, kun je daaronder kiezen voor "Mijn Belastingdienst". Als je daarop klikt ga je naar https://mijn.belastingdienst.nl/mbd-pmb/, en ook dáár hoor je een slotje te zien. Als je geen slotje ziet, log dan niet in! Raadpleeg iemand met verstand van zaken om vast te stellen wat er aan de hand ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha