Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-06-2018, 16:46 door Anoniem

Door jan40: Onder de advertentievoorkeuren van Facebook staat: "adverteerders die hun contactenlijst hebben toegevoegd aan Facebook" Ik vergis me dus niet! Contact opnemen met de nordvpn, vragen naar de contactgegevens van de functionaris die verantwoordelijk is voor de verwerkering van persoonsgegevens en contact opnemen met die persoon en confronteren met je bevindingen. Dat iemand van nordvpn tegen jou zegt dat ze de gegevens niet doorspelen zegt niet veel. Pas als de functionaris die er verantwoordelijk voor is hoe nordvpn omgaat met persoonsgegevens het zegt mag je daar flink aan gaan twijfelen. Het gebeurt heel vaak dat een of andere miep van de helpdesk of de afdeling marketing of sales een bewering doet die niet klopt. Dat ze het niet horen te doen is niet het zelfde als dat ze (of een advertentiebedrijf dat voor ze werkt) het niet gedaan hebben. Die functionaris zal dat moeten uitzoeken met dit redelijk bewijs dat nordvpn persoonsgegevens naar facebook heeft doorgezet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha