Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2018, 10:10 door Anoniem

De reactie van Anoniem hierboven,beginnend met tekst>in dit scenario<Dit is wat mij al jaren ,lees al jaren gebeurt!!Ik zit bij de beste provider van Nederland!!!!Maar wil ik inloggen bij Mijn belastingdienst.nl is wederom mijn inlogcode niet meer bruikbaar.Moet een nieuwe aanvragen.krijg bevestiging op site uw aanvraag is gedaan,maar komt geen nieuwe digid (interventie(opgestuurd.weer aanvragen,dit is mijn al twee keer gebeurt.Bestel ik sloopafvalbak op mijn adres ,krijg no-repley bevestiging,alles exact,wordt afval bak 4 huizen verder gebracht,chauffeur liet opdracht zien,HUISNUMMER GEWIJZIDG!Chauffeur internet in vrachtauto op display gezien. Heb ik géén melding van gekregen!Dit speelt al jaren.Doe ik zakelijke transacties/mailverkeer,komt mail niet aan,naar verzender gegaan,en opnieuw naar twee mailadressen laten sturen,GEEN MAIL ontvangen,vrijdag middag.Ook niet in alle boxen.Provider gebeld,kon mij niet helpen,vreemd.MAANDAG MORGEN MAIL IN SPAMBOX!!. Mijn Belastingdienst.nl moet standaard https ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha