Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: ... Ik heb nergens gezegd dat ik wilde dat iedereen op die manier ging inloggen. Ik heb gezegd dat ik dat zo wilde, en dat zij dat maar te bieden hebben. En dat is nou net de makke van "de digitaal", daar bestaat helemaal geen "one size fits all", en toch wordt iedere keer geprobeerd zoiets wel uit te vinden. Dat is ontzettend stom om te willen. ..... Punt is dus: Het kan echt beter. Maar daarvoor moet je "automatiseren" beter snappen dan nu het geval is. Grote commerciële organisaties gaan voor het One size fits all. Waag het niet om als klant wat anders te willen. Zelfs de werknemers worden gedrilled in de wensen van het onfeilbaar geachte top management. Dat is de werkelijkheid. De ict gaat dat net zo hard mee ten onder. Als je dat niet ziet dan mis je realiteitszin. Wil je daar ergens wat veranderen dan is dat vrijwel kansloos. Adviezen gaan enkel via vertrouwde externe paringen als de grote vier. Daarbij zijn de dadviezen vrij voorspelbaar. De klant mag koning zijn de aandeelhouder is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):