Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Bitwiper: Pas tijdens het schrijven van mijn vorige reactie realiseerde ik me dat je het telefoonnummer kunt omzetten door het slachtoffer 2x een SMS-je te laten ontvangen. En je kunt mensen idd laten denken dat ze de eerste keer een tikfout gemaakt hebben bij het invullen. UIt het artikel blijkt echter nergens dat bij deze drie slachtoffers ook het nummer omgezet is. Wat mij ook opvalt is dat er maar 3 van de 203 slachtoffers 2FA gebruikt hebben. Dan is 1,5% Na even zoeken vind ik een rapport van de rekenkamer uit 2016 dat 90% van de mensen zonder 2FA inlogt. Dus 10% gebruikt het wel. En de gebruikers van 2FA zullen begin 2018 eerder meer dan minder zijn. https://tweakers.net/nieuws/124835/90-procent-van-digid-gebruikers-gebruikt-dienst-zonder-sms-authenticatie.html Dat kan twee dingen betekenen: A) De slachtoffers zijn geen gemiddelde burgers. Het zijn mensen die minder met veiligheid bezig zijn dan de gemiddelde inlogger. B) Een deel van de beoogde slachtoffers met 2FA heeft de inlog afgebroken ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):