Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Achteraf is alles altijd zo gemakkelijk..... Als een bank die miljoenen per jaar in anti-fraude - en effectieve ! - fraudesystemen stoppen, fraude bij jou melden, kun je maar beter je zaken 2x controleren, want waarschijnlijk hebben zij hun zaakjes beter op orde dan jij ...! Je geeft niet aan waarop ze beter hadden moeten controleren of wat ze verzuimd hebben. Zonder precieze kennis van de diefstal blijven je beschuldigingen, loze kreten. Er is duidelijk een correlatie met Ticketmaster. Maar mensen die on-line tickets bestellen, hebben wel meer overeenkomsten. Ze bestelleen misschien ook vaak tickets bij een ander bureau, of doen andere dingen hetzelfde. Als je creditcard gegevens steelt, waarom fraudeer je dan bij één bank? Andere banken zagen geen correlatie. En als je het artikel leest, was er bij Ticketmaster zelf ook niets aan de hand. Het probleem zat bij een partner van hen (Inbenta Technologies). Die partner publiceerde wat op hun website. Ik kan me goed voorstellen dat de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):