Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-07-2018, 22:16 door Anoniem

Door Anoniem: [...] Mijn principe: geen enkele mail is betrouwbaar tenzij ik zeker weet waar ie vandaan komt (en dat ik een dergelijke mail kon verwachten). En dan nog klik ik in mails niet op links. Ik ga liever direct naar de site van de betreffende 'relatie' en doe daar wat eventueel moet gebeuren. Die link staat meestal al dan in mijn bladwijzers. Dan weet ik zeker dat ik op de juiste plek zit. Eens - ik was 13:06 en zei hetzelfde. En in mijn functie kan ik die mentale filtering ook doen , en ik denk heel veel mensen. Maar het wordt lastiger als je mail/phishing advies moet geven aan mensen bij HR, aan sales of support , kortom, mensen met een rol waarbij het normaal is dat er ongevraagde mails binnen komen die gelezen moeten worden. Sollicitaties, sales hoopt op aanvragen , customer-facing support e.d.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha